Déardaoin 21 Deireadh Fómhair 2010

10 tagairtí ón an teilifís agus scannáin


  • Vivian Warde "Big mistake,huge" ón an scannán "Pretty Woman"
  • The Terminator "I'll be back" ón an scannán "The Terminator"
  • Brittany "Dolphins are basically gay sharks" ón an clár teilifíse "Glee"
  • Sue Sylvester "That's how Sue sees it!" ón an clár teilifíse "Glee"
  • Joey "How you doin'???" ón an clár teilifíse "Friends"
  • Chandler "If I end up like my parents I'll either be dressed like a 20 year old woman chasing young boys or I'll end up like my mother!" ón an clár teilifíse "Friends"
  • Ghostbusters "Who you gonna call?" ón an scannán "Ghostbusters"
  • Russel "But it's a talking dog!!" ón an scannán "Up"
  • Mrs. Doyle "Will you have a cup of tea? Ah go on....." ón an clár teilifíse "Fr. Ted"
  • Homer "D'oh!" ón an clár teilifíse "The Simpsons"

2 comments:

  1. Is blag iontach é,tá sé an-suimiúil ar fad,lean oraibh!

    ReplyDelete
  2. Is Aoibhann Liom An Sliocht On Fther Ted , An-greanmhar! Maith Sibh :) ~ Triu Bhlian

    ReplyDelete